Felnőtt tartalom!

Elmúltam 18 éves, belépek Még nem vagyok 18 éves
Ha felnőtt vagy, és szeretnéd, hogy az ilyen tartalmakhoz kiskorú ne férhessen hozzá, használj szűrőprogramot.

A belépéssel elfogadod a felnőtt tartalmakat közvetítő blogok megtekintési szabályait is.

Érzelmek zűrzavara 2.

2008.02.25. 21:52

folyt.

Juli elmondta, mennyire elégedetlen - nem szexuálisan, hanem érzelmileg. "Szeretem Robit mondta és örülnék ha most is annyira érdekelne a szex, mint régen. Kezdetben magamat hibáztattam. Az gondoltam, valam i nem stimmel velem. Hogy frigid lettem, vagy ilyesmi. De aztán beszéltem egy barátnőmmel és neki ugyanez a problémája. Az az igazság, hogy én többet akarok Robitól kapni. Azt szeretném ha mint ember is érdekelném őt, de ő szinte sosem akar velem semmiről sem beszélni. A siker borzasztó fontos neki, de az emberek nem - még én sem. Mintha azt várná, hogy az árukészlettől kapjak kedvet a szeretkezéshez....

Egy idő után gondoltam megpróbálok jobban kinézni. Beiratkoztam egy aerobik csoportba, de Robi ettől sem lett kedvesebb, sőt... csak még több szexet akart, és cukkolásnak nevezte, ha tornadresszben mutatkoztam előtte. Szóval abbahagytam. Aztán megpróbáltam többet főzni, háziasabb lenni, csak hogy értésére adjam, hogy szeretem. Gondoltam arra is, nem kéne egy alkalmai kapcsolat? De rájöttem, ott is ugyanarről lenne szó: csak le akar fektetni.

Néha már arra gondolok, jobb lenne feladni ezt az egész küzdelmet, lefeküdni vele, amikor akarja, megjátszani egy orgazmust és kész. Bármit, csak nyugalom legyen. Csak az a baj, ha rákényszeritem magam a szeretkezésre teljesen kurvának érzem magam. Utálom ezt az érzést, de elveszíteni sem akarom Robit. Pedig ha nem változik meg köztünk hamarosan valami gyökeresen, akkor Robival mi is efelé tartunk.

Juli és Robi esete nagyon tipikus példa a házasságok szex-kontra-szerelem problémájára. Úgy tűnik mintha létezne valamiféle házasság-kór ami idővel majdnem minden ragyogó új kapcsolatot feszültté és fájdalmassá tesz, tele félreértésekkel. De akadnak olyan párok akik megtalálják a kiutat és vissza tudnak téri egy boldog házasságba. Sajnos a többség számára a probléma egyre nő, míg végül elviselhetetlenné válik. Kb. minden második házasság válással végződik. És nem kevésbé elterjedt megoldás az is, amit házassági kómának nevezünk.

Vajon mi is a "házassági kóma"? ezzel folytatom majd.

süti beállítások módosítása