karriertörténet

2008.06.08. 09:30

 

Már szűzen bejártam a belvárosba. Sőt gyerekkoromban is, a szüleimmel. Nem csak a Vörös Csillag volt az állandó helyünk, majnem minden nap üldögéltünk kicsit a Gerbeaud-ba az anyuval. Az anyu maga járt a piacra reggelente, igaz rókabundában. Utána a Gerbeaud-ban találkozott a barátnőivel, ők dumáltak, én nézelődtem. Nagyon sokat ebédeltünk a Dunakertben is. Tulajdonképpen oda tértem vissza kurvának is, öngyilkosnak is, pihenni is, szórakozni is, ahova az anyámék gyerekként vittek. Például a Gellért Szállóba is nagyon szokszor átruccantunk, főleg nyaranta. A Gellértbe jártunk strandra.

Nagyon sok férfit leszólítottam. Volt egy a belvárosban, aki nekem akkor gyönyörűnek tünt. Markáns, jóképű, nem fiatal. Tulajdonképpen ő lett az első, akivel ilyen módszerrel ismerkedtem meg. Több férfi mesélte, hogy mialatt azon spekuláltak, hogy lehetne nekem beszólni, én váratlanul megadtam a löketet.
Én tudatosan vállaltam, hogy kurva vagyok. Olyan idő következett, amikor csak az éjszakába jártam le, sehová máshová. Elhanyagoltam a barátaimat. Hajtottam a pénzre, veszek egy lakást, kikérem a gyereket. A rezsim is magas volt, jól is kellett kinéznem. Rengeteg ruhát összevásároltam, naponta mentem fodrászhoz. Befektettem, hogy minél többet keressek azzal, hogy kiguró vagyok. Ekkor is közbejött egy férfi Gerhard. Mikor a fiam után újra elfoglaltam a Moulinban a régi helyemet a pultnál, jött a vécéről vissza egy csodaszép szőke lány, és azt kérdezte tőlem, hogy mit keresel itt, ez az én helyem. Hogyhogy a te heyed? az én helyem! Ki vagy? Fölvette a rossz kurva tempót. Mondom álljál le, te még óvodába jártál, mikor én már pénzt kerestem itt. Elmeséltem neki, hogy ki vagyok. Végül visszavonult, épp magyarázni kezdte, hogy ő nem, ő csak a barátját várja, mikor belépett a Gerhard. Ez is belém esett azonnal, mint a többi. Nagyon keményen zsebbe nyúlt, hogy ne jártak le az éjszakába. Utaztunk Balatonra, jártuk a pesti éjszakát, elhalmozott ajándékokkal, tömött pénzzel. De aztán megbuktam. TÖbb férfi tett már próbára hasonló módszerrel. Nem jelezte, mikor érkezik Bécsből, bejött a Moulinba, és én ott ültem. A pultnál. Ezzel mindent elrontottam, illetve nem mindent, ilyenkor még általában megbocsátanak, próbálnak megmenteni. Egyszer, kétszer!

süti beállítások módosítása